Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

Πέιτον και Λεν στην έξοδο από τους Σανς

Άλεξ Λεν

Να απαλλαγούν από τα συμβόλαια των Έλφριντ Πέιτον και Άλεξ Λεν επιθυμούν οι ιθύνοντες των Φοίνιξ Σανς.
Όπως αναφέρει ο Σκοτ Μπόρντοου στο ρεπορτάζ του στην εφημερίδα «Arizona Republic», οι δύο παίκτες των «ήλιων» αναμένεται να αποχωρήσουν, προκειμένου η ομάδα να εξοικονομήσει τα χρήματα από τα συμβόλαιά τους.
Ο Λεν είχε επιλεγεί στην 5η θέση του draft του 2013, όμως ποτέ δεν κατάφερε να δικαιώσει τις προσδοκίες. Φέτος, ο Ουκρανός σκόραρε κατά μέσο όρο 8,5 πόντους, ενώ παράλληλα μάζευε 7,5 ριμπάουντ ανά αγώνα.
Από την άλλη, ο πρώην πόιντ γκαρντ των Ορλάντο Μάτζικ, σκόραρε κατά μέσο όρο 11,8 πόντους, μάζευε 5,3 ριμπάουντ και μοίραζε 6,2 ασίστ ανά αγώνα στο δεύτερο μισό της σεζόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.