Ο Παναθηναϊκός ήταν πιο έτοιμος εγκεφαλικά και γι' αυτό επικράτησε στον δεύτερο τελικό, σύμφωνα με τον Τσάβι Πασκουάλ.
Στην εγκεφαλική ετοιμότητα της ομάδας του στάθηκε ο Τσάβι Πασκουάλ στις πρώτες δηλώσεις που έκανε αμέσως μετά τη λήξη του δεύτερου τελικού. Ο προπονητής του Παναθηναϊκού τόνισε επίσης ότι η ομάδα του άξιζε τη νίκη, ότι είχε τον έλεγχο στη μεγαλύτερη διάρκεια της αναμέτρησης και ότι η ομάδα που θα είναι πιο έτοιμη εγκεφαλικά, θα είναι στο τέλος και αυτή που θα επικρατήσει στη σειρά.
"Και οι δύο ομάδες έδειξαν την ποιότητά τους. Αξίζαμε τη νίκη. Παίξαμε καλά επί 40 λεπτά, είχαμε τον έλεγχο του αγώνα, ήμασταν έτοιμοι πνευματικά. Η ομάδα που θα είναι καλύτερη σε εγκεφαλικό επίπεδο θα είναι αυτή που θα επικρατήσει. Έτσι είναι τα playoffs, κάποιες φορές χάνεις όλα τα ελεύθερα σουτ, χάνεις το ρυθμό σου, είναι η πιο σημαντική περίοδος της χρονιάς", υπογράμμισε ο Ισπανός τεχνικός.
Photo credits: Eurokinissi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.