Συνήθως, όταν και οι δυο αθλητές κάνουν παράπονα για την ορατότητα, η εντολή που δίνεται, είναι να σταματήσει ο αγώνας. Αυτό δε συνέβη στη συγκεκριμένη αναμέτρηση για τον 4ο γύρο του Roland Garros.
Αρχικά οι δυο τενίστριες πλησίασαν την διαιτητή και της έκαναν παράπονα, εξηγώντας πως δεν έβλεπαν καλά τη μπάλα. Εκείνη κάλεσε την επιδιαιτητή, η οποία φώναξε στη συνέχεια τον υπεύθυνο του τουρνουά.
Ο τελευταίος, εξήγησε στις δυο τενίστριες πως ο ήλιος δεν είχε δύσει, ούτε ο ουρανός ήταν αρκετά σκοτεινός, επομένως θα πήγαιναν ενάντια στον κανονισμό αν σταματούσαν στο ματς. Οι δυο παίκτριες επέστρεψαν στις θέσεις τους και έπαιξαν ακόμα τέσσερα games, μέχρι να σταματήσει ο αγώνας στα μέσα του 2ου σετ.
Η Κασάτκινα έχει το προβάδισμα με 7-6 (5), 3-3, όταν οι δυο τους επιστρέψουν στο γήπεδο για να συνεχίσουν τη μάχη τους. Η νικήτρια θα αντιμετωπίσει στην 8άδα την Αμερικανίδα, Σλόαν Στίβενς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.