
Μια ακόμη δύσκολή νύχτα επιφυλάσσει στους κατοίκους της Μάνδρας και της Δυτικής Αττικής η έντονη κακοκαιρία που άφησε για δεύτερη φορά μέσα σε επτά μήνες τα σημάδια της στην περιοχή, όπου οι φονικές πλημμύρες του Νοεμβρίου του 2014 με 24 νεκρούς είναι ακόμη νωπές για τους κατοίκους της «πληγωμένης» περιοχής.
Οι κάτοικοι της Μάνδρας ξύπνησαν, όπως και τότε, ΄έτσι και αυτό το βράδυ μέσα στον ίδιο εφιάλτη. Η έντονη βροχόπτωση το απόγευμα της Τετάρτης πλημμύρισε 90 σπίτια και μαγαζιά σε Μάνδρα και Μαγούλα (95 πυροσβέστες, 40 οχήματα και ένα ερπυστριοφόρο σε όλη τη Δυτική Αττική).
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.