Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος ο Γιάννης Σφαιρόπουλος έκανε το τραπέζι στους παίκτες και το επιτελείο του Ολυμπιακού, μετά την ολοκλήρωση των υποχρεώσεων της ομάδας.
Ο προπονητής των "ερυθρολεύκων" οργάνωσε το καθιερωμένο πλέον δείπνο μεταξύ των μελών της ομάδας, στο "αντίο" της φετινής σεζόν, η οποία ολοκληρώθηκε με την ήττα από τον Παναθηναϊκό Superfoods στο ΟΑΚΑ στον πέμπτο τελικό του πρωταθλήματος.
Θυμίζουμε ότι το συμβόλαιο του Γιάννη Σφαιρόπουλου με τον Ολυμπιακό ολοκληρώθηκε, ενώ εκκρεμεί η συνάντηση του ιδίου με τους αδελφούς Αγγελόπουλους για να αποφασιστεί τι μέλλει γενέσθαι στον πάγκο της ομάδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.