Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

Βγήκε με νέα άδεια από την φυλακή ο Δημήτρης Κουφοντίνας

Βγήκε με νέα άδεια από την φυλακή ο Δημήτρης Κουφοντίνας - Media
Βγήκε νωρίς το πρωί της Τρίτης με νέα 48ωρη άδεια από τις φυλακές Κορυδαλλού το μέλος της 17Ν, Δημήτρης Κουφοντίνας.
Εμφανώς καταβεβλημένος και αδυνατισμένος από την απεργία πείνας που έκανε, ο καταδικασμένος σε 11 φορές ισόβια και 25 χρόνια κάθειρξη, Δημήτρης Κουφοντίνας, βγήκε στις 9.20 από τις φυλακές Κορυδαλλού με την τρίτη του 48ωρη άδεια.
Είναι η τρίτη άδεια που του δίνεται. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.