Βγήκε νωρίς το πρωί της Τρίτης με νέα 48ωρη άδεια από τις φυλακές Κορυδαλλού το μέλος της 17Ν, Δημήτρης Κουφοντίνας.
Εμφανώς καταβεβλημένος και αδυνατισμένος από την απεργία πείνας που έκανε, ο καταδικασμένος σε 11 φορές ισόβια και 25 χρόνια κάθειρξη, Δημήτρης Κουφοντίνας, βγήκε στις 9.20 από τις φυλακές Κορυδαλλού με την τρίτη του 48ωρη άδεια.
Είναι η τρίτη άδεια που του δίνεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.