Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

Σίγουροι οι τηλεοπτικοί σταθμοί ότι θα αποκτήσουν άδεια! Πόσα εκατομμύρια καλούνται να πληρώσουν;


Σίγουροι οι τηλεοπτικοί σταθμοί ότι θα αποκτήσουν άδεια! Πόσα εκατομμύρια καλούνται να πληρώσουν;

Στην τελική ευθεία της διαδικασίας αδειοδότησης.

Τις επόμενες κινήσεις τους σχεδιάζουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί.

Όπως αναφέρει η στήλη «Τυπολογίες» στους προϋπολογισμούς τους υπολογίζουν και τη δόση των 3,5 εκατομμυρίων ευρώ που θα πρέπει να δώσουν για τις άδειες.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο ALPHA, ο ΑΝΤ1, το Star, ο ΣΚΑΪ και το Epsilon, που είχαν οριστεί ως προσωρινοί υπερθεματιστές από το ΕΣΡ λειτουργούν έχοντας ως δεδομένο ότι θα εξασφαλίσουν και τηλεοπτική άδεια.

Μετά την ανακήρυξη των προσωρινών υπερθεματιστών η διαδικασία βρίσκεται στη φάση των ενστάσεων.

Τότε θα εξεταστούν και πάλι όλοι οι φάκελοι και εφόσον όλα κυλήσουν ομαλά τότε οι προσωρινοί υπερθεματιστές θα γίνουν μόνιμοι και θα πρέπει να καταβάλουν την πρώτη δόση των 35 εκατομμυρίων ευρώ που ήταν το τίμημα.

Θυμίζουμε ότι εκκρεμεί ακόμη η απόφαση του ΣτΕ επί της προσφυγής που κατέθεσαν τα κανάλια.

Εφόσον το ανώτατο δικαστήριο δικαιώσει τους τηλεοπτικούς σταθμούς τότε θα ακυρωθεί η όλη διαδικασία και θα συνεχίσουν να εκπέμπουν με το προηγούμενο καθεστώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.