Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

Λεβέντης: Η κυβέρνηση ζημιώνει τη χώρα και θέλει να της πούμε και μπράβο


«Δίνουμε και παίρνουμε» ήταν το σχόλιο του προέδρου της Ένωσης Κεντρώων Βασίλη Λεβέντη, σε τηλεοπτική συνέντευξή του στον ΑΝΤ1, με αφορμή τα δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για «πάγωμα των μειώσεων των συντάξεων».
Ο κ. Λεβέντης δεν απέκλεισε το γεγονός να έχει υπάρξει κάποια συνεννόηση με τους δανειστές και ο πρωθυπουργός «που τα υπογράφει όλα, να προσπαθεί τώρα, μέσω της προπαγάνδας, να κερδίσει πολιτικά».
Αναφορικά με το χρέος, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο κ. Λεβέντης σημείωσε πως «αυτά, για τα οποία πανηγυρίζει η κυβέρνηση, τα είχαμε πάρει πριν από επτά χρόνια, τα οποία τότε τα χαρακτήριζε θηλιά στον λαιμό του λαού».
Ερωτηθείς για το θέμα της ονομασίας της πΓΔΜ, ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων επανέλαβε πως «η συμφωνία είναι μειοδοτική για τη χώρα και αυτό θα φανεί σε βάθος χρόνου».

«Η κυβέρνηση ζημιώνει τη χώρα και θέλει να της πούμε και μπράβο» δήλωσε και πρόσθεσε: «Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ εισπράττουν οργή και θυμό από τους πολίτες. Όταν παραδίνεις τα ιερά και τα όσια της χώρας σου, θα λογοδοτήσεις και στη Δικαιοσύνη. Αυτό το έγκλημα δεν μπορεί να μείνει ατιμώρητο».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.