Με μικρή πτώση έκλεισε ο χρυσός την Παρασκευή, καθώς το δολάριο ενισχύθηκε ελαφρώς, όμως, η εντεινόμενη εμπορική διαμάχη γύρω από το παγκόσμιο εμπόριο, περιόρισε τις απώλειες, με αποτέλεσμα σε εβδομαδιαία βάση το πολύτιμο μέταλλο να καταγράψει ήπια κέρδη.
Ο χρυσός για παράδοση Αυγούστου σημείωσε πτώση της τάξεως των 50 σεντς ή λιγότερο από 0,1% στα 1.302,50 ανά ουγγιά. Στην εβδομάδα, κατέγραψε μικρά κέρδη 0,2%.
Η κίνηση της τιμής του χρυσού "δείχνει πως το πολύτιμο μέταλλο χρειάζεται έναν νέο καταλύτη για να κάνει την επόμενη μεγάλη κίνηση" σχολίασε ο Lukman Otunuga της FXTM. Αν η Σύνοδος της G7 "καταλήξει σε αδιέξοδο, με ένταση της εμπορικής διαμάχης, ο χρυσός θα μπορούσε να επωφεληθεί, καθώς οι επενδυτές θα σπεύσουν σε ασφαλές καταφύγιο" πρόσθεσε.
Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/795064/evdomadiaia-kerdi-gia-ton-hruso-mikri-ptosi-tin-paraskeui/
Ο χρυσός για παράδοση Αυγούστου σημείωσε πτώση της τάξεως των 50 σεντς ή λιγότερο από 0,1% στα 1.302,50 ανά ουγγιά. Στην εβδομάδα, κατέγραψε μικρά κέρδη 0,2%.
Η κίνηση της τιμής του χρυσού "δείχνει πως το πολύτιμο μέταλλο χρειάζεται έναν νέο καταλύτη για να κάνει την επόμενη μεγάλη κίνηση" σχολίασε ο Lukman Otunuga της FXTM. Αν η Σύνοδος της G7 "καταλήξει σε αδιέξοδο, με ένταση της εμπορικής διαμάχης, ο χρυσός θα μπορούσε να επωφεληθεί, καθώς οι επενδυτές θα σπεύσουν σε ασφαλές καταφύγιο" πρόσθεσε.
Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/795064/evdomadiaia-kerdi-gia-ton-hruso-mikri-ptosi-tin-paraskeui/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.