Οι… καθιερωμένες επιθέσεις αλλά σε… διαφορετικά σημεία των Εξαρχείων σημειώθηκαν χθες το βράδυ, με κουκουλοφόρους να πετούν βόμβες μολότοφ εναντίον των ΜΑΤ.
Οι επιθέσεις ξεκίνησαν από τη 1:00 έως τις 2:00 τα ξημερώματα του Σαββάτου, με τους κουκουλοφόρους να επιτίθενται στη διμοιρία στη Ζωοδόχου Πηγής.
Ωστόσο, οι επιθέσεις συνεχίστηκαν εναντίον των ΜΑΤ που βρίσκονταν στη συμβολή των οδών Αραχώβης και Μπενάκη.
http://www.tokarfi.gr/pedio-machis-kai-pali-ta-eksarcheia-me-vomves-molotof-enantion-ton-mat/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.