Τον υπουργό Εξωτερικών πως προσπαθεί να επιρρίψει την ευθύνη για την αποτυχία του στη ΝΔ κατηγόρησε ο Άδωνις Γεωργιάδης, επισημαίνοντας ότι η ΝΔ δεν έχει δεχθεί τον όρο Μακεδονία.
Μιλώντας στο Epsilontv, ο αντιπρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης ανέφερε ότι «δεν έχουν ίχνος αληθείας αυτά που λέει ο Κοτζιάς». «Ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών έχει δεχθεί ήδη "μακεδονική” γλώσσα και εθνότητα».
Συμπλήρωσε δε ότι «η ΝΔ ποτέ δεν έχει δεχθεί τον όρο "Μακεδονία”. Την αποτυχία του ο κ. Κοτζιάς προσπαθεί να τη ρίξει στη ΝΔ. Ο Κώστας Καραμανλής και η Ντόρα Μπακογιάννη δεν έχουν δώσει το όνομα "Μακεδονία”», είπε.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/276703/georgiadis-o-kotzias-prospathei-na-rixei-tin-apotyhia-toy-sti-nd
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.