"Εμείς χορτάσαμε σανό, σειρά σας τώρα" έγραφε το μπλουζάκι που φορούσε η ακτιβίστρια Αυγή Βουτσινά η οποία μαζί με έναν ακόμα ακτιβιστή έριξαν σανό στα γραφεία των ΑΝΕΛ.
Πρόκειται για την ίδια ακτιβίστρια η οποία είχε "αμολήσει" την κότα στο Μαξίμου κάνοντας τους πάντες να τρέχουν.
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=686313&catID=3
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.