Με τον δικό τους τρόπο θέλησαν να αποχαιρετήσουν οι οργανωμένοι οπαδοί του Παναθηναϊκού τον Παύλο Γιαννακόπουλο και να πουν το ύστατο χαίρε.
Με το που ολοκληρώθηκε η νεκρώσιμη ακολουθία περισσότερα από πεντακόσια μηχανάκια με οπαδούς του Παναθηναϊκού συνόδευσαν με πορεία τη σορό από τη Μητρόπολη μέχρι το Α' νεκροταφείο.
Σε όλη την διάρκεια της πομπής κόρναραν συνέχεια ενώ κατά την άφιξη τους στο Α' Νεκροταφείο όπως είχε ζητήσει η οικογένεια Γιαννακόπουλου σταμάτησαν είκοσι μέτρα από την πόρτα του νεκροταφείου και σήκωσαν ένα πανό που είχαν βγάλει και στο ΟΑΚΑ ενώ τραγούδησαν αρκετά συνθήματα και άναψαν πολλά πράσινα και άσπρα καπνογόνα αποχαιρετώντας τον δικό τους... Παύλο.
Δείτε τις χαρακτηριστικές εικόνες από την πομπή και το Α' Νεκροταφείο:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.