
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, με απομάκρυνση της εργοταξιακής κατάληψης στην οδό Μοναστηρίου, θα τεθούν σε ισχύ από αύριο (29 Ιουνίου), στον σταθμό Δημοκρατίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, ανακοίνωσε η εταιρεία «Αττικό Μετρό ΑΕ».
Συγκεκριμένα, απομακρύνεται η εργοταξιακή κατάληψη στο ρεύμα πορείας προς τα δυτικά της οδού Μοναστηρίου (μεταξύ των οδών Ενωτικών και Ταντάλου, από το ύψος του ξενοδοχείου Holiday Inn και μετά) και, πλέον, η οδός Μοναστηρίου θα διαθέτει τρεις λωρίδες κυκλοφορίας.
Περισσότερα στο https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/3759623/fevgoun-i-lamarines-apo-ergotaxia-tou-metro-sti-thessaloniki
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.