Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

Φεύγουν οι λαμαρίνες από εργοτάξια του μετρό στη Θεσσαλονίκη

Φεύγουν οι λαμαρίνες από εργοτάξια του μετρό στη Θεσσαλονίκη
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, με απομάκρυνση της εργοταξιακής κατάληψης στην οδό Μοναστηρίου, θα τεθούν σε ισχύ από αύριο (29 Ιουνίου), στον σταθμό Δημοκρατίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, ανακοίνωσε η εταιρεία «Αττικό Μετρό ΑΕ».

Συγκεκριμένα, απομακρύνεται η εργοταξιακή κατάληψη στο ρεύμα πορείας προς τα δυτικά της οδού Μοναστηρίου (μεταξύ των οδών Ενωτικών και Ταντάλου, από το ύψος του ξενοδοχείου Holiday Inn και μετά) και, πλέον, η οδός Μοναστηρίου θα διαθέτει τρεις λωρίδες κυκλοφορίας.





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.