Στην ίδια δήλωση ο κ. Μπουτάρης συμπληρώνει πως «όλοι έχουμε ιστορία και είμαι ανοικτός σε κάθε κριτική. Δεν ανέχομαι όμως όσοι υπηρέτησαν πιστά και επ» αμοιβή το καθεστώς που καταλήστευσε την πόλη, διατηρώντας επί έτη ακριβοπληρωμένες θέσεις γραφείων τύπου αλλά και πολεμώντας συνειδητά κάθε προσπάθεια για την τιμώρηση των υπαιτίων, να αμφισβητούν τη διαφάνεια των επιλογών μου».
Και καταλήγει η ανακοίνωση: «Θα συνιστούσα επίσης στα ίδια υποκείμενα να αναλογιστούν αν μπορούν να βρουν αποθέματα αξιοπρέπειας και δημοσιογραφικής δεοντολογίας, όταν αναφέρονται σε ψυχές ανήλικων παιδιών».