Σάββατο 2 Ιουνίου 2018

Ορκίστηκε η νέα κυβέρνηση της Καταλονίας

Ορκίστηκε η νέα αυτονομιστική κυβέρνηση της Καταλονίας.

O νέος επικεφαλής της κυβέρνησης Κιμ Τόρα δήλωσε ότι επιθυμεί να έχει συνομιλίες με τον νέο πρωθυπουργό της Ισπανίας Πέδρο Σάντσεθ.


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/793007/ispania-orkistike-i-nea-autonomistiki-kuvernisi-tis-katalonias/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.