Ορκίστηκε η νέα αυτονομιστική κυβέρνηση της Καταλονίας.
O νέος επικεφαλής της κυβέρνησης Κιμ Τόρα δήλωσε ότι επιθυμεί να έχει συνομιλίες με τον νέο πρωθυπουργό της Ισπανίας Πέδρο Σάντσεθ.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/793007/ispania-orkistike-i-nea-autonomistiki-kuvernisi-tis-katalonias/
O νέος επικεφαλής της κυβέρνησης Κιμ Τόρα δήλωσε ότι επιθυμεί να έχει συνομιλίες με τον νέο πρωθυπουργό της Ισπανίας Πέδρο Σάντσεθ.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/793007/ispania-orkistike-i-nea-autonomistiki-kuvernisi-tis-katalonias/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.