Τρίτη 5 Ιουνίου 2018

«Κλείδωσε» η συνάντηση Τραμπ - Κιμ Γιονγκ Ουν

Ο Λευκός Οίκος ανακοίνωσε ότι η σύνοδος κορυφής μεταξύ του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ και του Βορειοκορεάτη ηγέτη Κιμ Γιονγκ Ουν θα διεξαχθεί στις 12 Ιουνίου, στη Σιγκαπούρη στις 09:00 το πρωί, τοπική ώρα.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/793629/kleidose-i-sunadisi-trab-kim-giong-oun/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.