Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

Λεβέντης: Τσίπρας και Κοτζιάς έβαλαν μία υπογραφή που δεν τους τιμά


«Πριν από λίγες ημέρες οι κ.κ. Τσίπρας και Κοτζιάς έβαλαν μία υπογραφή που δεν τους τιμά και υποθηκεύει το μέλλον της χώρας μας και προσβάλλει την τιμή και την αξιοπρέπεια όλου του ελληνικού λαού. Αυτήν τη συμφωνία που έκαναν στις Πρέσπες, η Ένωση Κεντρώων δεν πρόκειται ποτέ να την αποδεχτεί και με όλα τα μέσα που έχει σήμερα και με περισσότερα μέσα που θα έχει μετά τις εκλογές θα προσπαθήσουμε να την ακυρώσουμε». Αυτό δήλωσε, σε σημερινή συνέντευξή του στην ΕΡΤ, ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης, με αφορμή τις πρόσφατες εξελίξεις στο θέμα της πΓΔΜ.



Περισσότερα στο https://www.trelokouneli.gr/lebenths-tsipras-kai-kotzias-ebalan-mia-upografi-pou-den-tous-tima/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.