Οι φίλοι του Παναθηναϊκού ανάρτησαν για μερικά λεπτά πριν από την έναρξη του τρίτου τελικού με τον Ολυμπιακό ένα υπέροχο πανό για να τιμήσουν τη μνήμη του Παύλου Γιαννακόπουλου.
Οι φίλοι του Παναθηναϊκού Superfoods αποφάσισαν να μην αναρτήσουν πανό κατά την διάρκεια του τρίτου τελικού με τον Ολυμπιακόγια να τιμήσουν τη μνήμη του Παύλου Γιαννακόπουλου. Έκαναν μόνο μία εξαίρεση και είχαν λόγο για αυτό: Το μοναδικό πανό που αναρτήθηκε - μόνο για μερικά λεπτά - ήταν αφιερωμένο στη μνήμη του Παύλου Γιαννακόπουλου.
"Θα είσαι για πάντα ο Παύλος μας. Θα είμαστε για πάντα τα παιδιά σου" ανέφερε το συγκεκριμένο πανό, το οποίο οι φίλοι των "πράσινων" απέσυραν μόλις ολοκληρώθηκε ένα λεπτό του αγώνα, μένοντας πιστοί στην δέσμευσή τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.