Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

Οι εργαζόμενοι στα ασφαλιστικά ταμεία καταγγέλλουν: Με λογιστικά τρικ έκαναν πλεονασματικό τον ΕΦΚΑ

Σε λογιστικό τρικ αποδίδει η ομοσπονδία εργαζομένων στα ασφαλιστικά ταμεία (ΠΟΠΟΚΠ) το πλεόνασμα ύψους 1,52 δισ. που κατάφερε να πετύχει ο ΕΦΚΑ το 2017, μετατρέποντας το αρχικά προϋπολογιζόμενο έλλειμμα των 765 εκατ. σε «καθαρό» ταμειακό πλεόνασμα 754 εκατ. ευρώ.

Ο πρόεδρος της ΠΟΠΟΚΠ, Αντώνης Κουρούκλης, μιλώντας στο 33ο συνέδριο της ομοσπονδίας υποστήριξε ότι ο ΕΦΚΑ «βάφτισε» ληξιπρόθεσμες περίπου 30.000 συντάξεις προκειμένου η έκδοσή τους να χρηματοδοτηθεί από την έκτακτη επιχορήγηση των δανειστών και όχι από τον προϋπολογισμό του φορέα, με αποτέλεσμα να επιτευχθεί πλεόνασμα.

«Κάθε χρόνο έτσι κι αλλιώς» εξήγησε ο κ. Κουρούκλης «το σύνολο των ταμείων εξέδιδε 120.000 συντάξεις. Τον ίδιο αριθμό πάνω-κάτω εξέδωσε και το 2017. Αντί, δηλαδή, με την έκτακτη επιχορήγηση να καταβάλουν ένα μεγάλο αριθμό επιπλέον συντάξεων από το στοκ των καθυστερούμενων, κατέβαλλαν μόνο αυτές που έτσι κι αλλιώς θα εκδίδονταν εντός του 2017 - «βαφτίζοντας» όμως τις 30.000 από τις 120.000 ληξιπρόθεσμες - και οι οποίες θα πληρώνονταν από τον προϋπολογισμό του ΕΦΚΑ και όχι από τον τακτικό προϋπολογισμό!»


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/800749/oi-ergazomenoi-sta-asfalistika-tameia-kataggelloun-me-logistika-trik-ekanan-pleonasmatiko-ton-efka/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.