
Την αποχώρησή του από την Κοινοβουλευτική Ομάδα των Ανεξάρτητων Ελλήνων γνωστοποίησε στο προεδρείο της Βουλής των Ελλήνων ο Γιώργος Λαζαρίδης, βουλευτής στη Β” περιφέρεια Θεσσαλονίκης.
Πλέον η κυβερνητική πλειοψηφία μένει με 152 βουλευτές και οι ΑΝΕΛ με 7. Πρόκειται για τον δεύτερο βουλευτή που εγκαταλείπει το κόμμα του Πάνου Καμμένου λόγω της συμφωνίας για το Σκοπιανό, αφού είχε προηγηθεί η έξοδος του Δημήτρη Καμμένου, ο οποίος καταψήφισε την κυβέρνηση στη συζήτηση που έγινε στις 16 Ιουνίου.
Ο κ. Λαζαρίδης, στη δισέλιδη επιστολή που παρέδωσε στον πρόεδρο της Βουλής Νίκο Βούτση, αναφέρει ότι δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος της υπεράσπισης της συμφωνίας που έφερε η κυβέρνηση για το Σκοπιανό.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.