«Αν φύγει ο Καμμένος και οι ΑΝΕΛ από την κυβέρνηση είναι σαφές ότι δεν υπάρχει κυβερνητική πλειοψηφία. Και πάμε σε εκλογές», δηλώνει ο επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης κλείνοντας οριστικά τις φήμες περί πιθανής συνεργασίας των δύο κομμάτων.
Μια ημέρα μετά την υπογραφή της συμφωνίας των Πρεσπών, ο Σταύρος Θεοδωράκης ανοίγει τα χαρτιά του για το αν θα ψηφίσει την συμφωνία στη βουλή, για το επερχόμενο διαζύγιό του με το Κίνημα Αλλαγής και την Φώφη Γεννηματά. Κυρίως απαντά στο ερώτημα που όλοι θέτουν: τι θα κάνει το Ποτάμι αν αποχωρήσει από την κυβέρνηση ο Πάνος Καμμένος και οι ΑΝΕΛ, όταν έρθει προς κύρωση η συμφωνία στη βουλή, όπως έχει προαναγγείλει; Θα συναινέσει σε μια νέα πλειοψηφία με τον ΣΥΡΙΖΑ ή θα πέσει η κυβέρνηση;
Ολόκληρη η συνέντευξη του Σταύρου Θεοδωράκη έχει ως εξής:
Πώς βλέπετε τις αλλαγές που φέρνει στο πολιτικό σκηνικό η υπογραφή της συμφωνίας Τσίπρα – Ζάεφ;
Δεν βλέπω κάποιες αλλαγές. Συνεχίζουμε να έχουμε μια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ, έστω και με έναν βουλευτή λιγότερο. Και μάλλον έτσι θα κινηθούμε μέχρι ο κ.Τσίπρας να αποφασίσει να κάνει εκλογές.
Τα σενάρια για αλλαγή της κυβερνητικής πλειοψηφίας με ενίσχυση από το Ποτάμι, πώς τα σχολιάζετε;
Πρέπει κανείς να έχει πολλή φαντασία για να συζητά την συμμετοχή του Ποταμιού στην κυβέρνηση. Ή έστω την στήριξη του Ποταμιού στην κυβέρνηση. Η θέση μας είναι και θα παραμείνει στην αντιπολίτευση.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/278084/theodorakis-fygei-o-kammenos-pame-se-ekloges-gelane-kai-ta-edrana-tis-voylis-mazi-toy
Πηγή: iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.