Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

Αλλάζουν τα ΠΑΝΤΑ στους Νάγκετς: Νέες φανέλες, νέα χρώματα, νέο λογότυπο



Οριστική απόφαση για «φρεσκάρισμα» σε όλα τα επίπεδα κατά τη διάρκεια της φετινής offseason έλαβαν οι ιθύνοντες των Ντένβερ Νάγκετς.
Όπως μετέδωσε ο δημοσιογράφος Τι Τζέι ΜακΜπράιντ, η διοίκηση των «σβόλων» σκοπεύει σύντομα να κάνει rebranding, το οποίο θα περιλαμβάνει αλλαγές σε λογότυπο, χρώματα και φυσικά στις εμφανίσεις της ομάδας.
Μάλιστα, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες των αμερικανικών ΜΜΕ, το πιθανότερο σενάριο είναι να δούμε μια επιστροφή στα 90s, με τις χαρακτηριστικές πολύχρωμες φανέλες να έρχονται και πάλι στο προσκήνιο…

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.