Η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη μίλησε για τη διαδικασία ανάδειξης νέων γενικών γραμματέων, την ηλεκτρονική αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων και τα υπόλοιπα βήματα που προωθούνται στο Δημόσιο, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «ΕΘΝΟΣ».
Τη θετική πορεία υλοποίησης των μεταρρυθμίσεων που αφορούν τη δημόσια διοίκηση αναγνωρίζουν και στην Ευρώπη, υπογραμμίζει η κ. Γεροβασίλη, τονίζοντας:
«και γι΄ αυτό, άλλωστε, έκλεισαν με επιτυχία όλες οι αξιολογήσεις και είμαστε περήφανοι που αυτό ολοκληρώθηκε χωρίς επιπτώσεις, αλλά μόνο με θετικές παρεμβάσεις».
Σχετικά με την ηλεκτρονική αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης, αφού κάνει λόγο για «ισοπεδωτικό πέρασμα του Κυριάκου Μητσοτάκη από το υπουργείο», τονίζει ότι «υπήρξε υπέρβαση των όποιων φόβων όταν έγινε κατανοητό ότι το δικό μας σύστημα βρίσκεται στη διαμετρικά αντίθετη πλευρά από της ΝΔ» και προσθέτει: «η κυβέρνηση έχει δείξει πως εμπιστεύεται το ανθρώπινο δυναμικό της διοίκησης. Σήμερα, έχουμε μπει στη δεύτερη φάση της ηλεκτρονικής αξιολόγησης και καταγράφεται μαζική συμμετοχή».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.