Σάββατο 23 Ιουνίου 2018

Συνέλαβαν τον έναν από τους δραπέτες της Αργυρούπολης


Έπειτα από συντονισμένη αστυνομική επιχείρηση, συνελήφθη ο ένας από τους τρεις Αλβανούς κακοποιούς, που είχαν αποδράσει από το αστυνομικό τμήμα της Αργυρούπολης.
Σε εξέλιξη βρίσκεται μεγάλη επιχείρηση της αστυνομίας, στη Λούτσα και το Κορωπί, για να εντοπιστούν και οι άλλοι δύο δραπέτες, καθώς εκτιμάται ότι κρύβονται εκεί.
Οι τρεις κακοποιοί κατηγορούνται για 72 διαρρήξεις, με λεία πάνω από 400.000 ευρώ. Είχαν αποδράσει την περασμένη Τετάρτη από το αστυνομικό τμήμα Αργυρούπολης, κόβοντας τα σίδερα στο παράθυρο του κρατητηρίου στον πρώτο όροφο. Στη συνέχεια, με τη βοήθεια των υδρορροών, κατέβηκαν στο ισόγειο και έγιναν… καπνός, ενώ οι αστυνομικοί που βρίσκονταν εκείνη την ώρα στο τμήμα δεν αντιλήφθηκαν το παραμικρό.
Μετά την απόδραση, η ΕΛ.ΑΣ. είχε δώσει στη δημοσιότητα τα στοιχεία και τις φωτογραφίες των τριών Αλβανών κακοποιών.
Πρόκειται για τους:
1. (επ) DEDOLLI ( o ν) MARJUS του ASTIR και της GULLETA , γεν. 8-9-1987 στην Αλβανία
2. (επ) VRUSHAJ ( o ν) GERTIAN του ALEKO και της DALLANDYSHE , γεν. 5-5-1994 στην Αλβανία2. (επ) VRUSHAJ ( o ν) GERTIAN του ALEKO και της DALLANDYSHE , γεν. 5-5-1994 στην Αλβανία
3. (επ) ΓΚΙΚΟΥΛΗ ( o ν) ΛΑΣΚΕ του Χρηστάκη και της Βιολίτσα, γεν. 11-7-1991 στην Αλβανία3. (επ) ΓΚΙΚΟΥΛΗ ( o ν) ΛΑΣΚΕ του Χρηστάκη και της Βιολίτσα, γεν. 11-7-1991 στην Αλβανία



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.