Η σεζόν ολοκληρώθηκε με επιτυχία για τον ΠΑΟΚ και η "ασπρόμαυρη" ΚΑΕ δημοσίευσε ένα video με την τελευταία συγκέντρωση της ομάδας της.
Ο ΠΑΟΚ τερμάτισε στην 3η θέση της κανονικής διάρκειας της Stoiximan.gr Basket League ολοκληρώνοντας επιτυχημένα την σεζόν, ενώ την Δευτέρα (11/6) οι "ασπρόμαυροι" συγκεντρώθηκαν για τελευταία φορά.
Οι "ασπρόμαυροι" αρχικά αντάμωσαν στην "PAOK Sports Arena", όπου ο Ηλίας Παπαθεοδώρου μίλησε στους παίκτες στην αίθουσα του video κι εν συνεχεία η ομάδα του ΠΑΟΚ κατευθύνθηκε σε εστιατόριο, όπου γευμάτισε κι έριξε τους τίτλους τέλους για την φετινή σεζόν.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.