Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018

Χωρίς ταξί αύριο η Αθήνα

Χωρίς ταξί αύριο η Αθήνα
Νέα 24ωρη απεργία προκήρυξαν οι ιδιοκτήτες ταξί, συνεχίζοντας και αύριο Πέμπτη τις κινητοποιήσεις τους.
Σε ανακοίνωσή του χθες Τρίτη, το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) ανέφερε ότι οι θεσμοί και ιδιαίτερα οι εκπρόσωποι του ΔΝΤ ζήτησαν «την κατάργηση της υποχρέωσης της ελάχιστης διάρκειας σύμβασης τριών ωρών που έχουν οι εταιρείες ενοικιαζομένων αυτοκινήτων με οδηγό».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.