Τρίτη 12 Ιουνίου 2018

Πόσα εκατ. δολάρια έβγαλαν οι Γουόριορς από τα ματς των πλέι-οφ;

Joe Lacob

Μπορεί στη φετινή postseason οι Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς να μην έδωσαν πολλά παιχνίδια στην Oracle Arena, ωστόσο οι εισπράξεις ήταν εντυπωσιακές.
Όπως αποκάλυψε ο Τιμ Καουακάμι μέσω της ιστοσελίδας «The Athletic», οι Καλιφορνέζοι είχαν συνολικά έσοδα ύψους 130 εκατομμυρίων δολαρίων στα 11 εντός έδρας παιχνίδια που έδωσαν στα πλέι-οφ.
Ανάλογα έσοδα είχαν οι πρωταθλητές και στην postseason του 2016, όταν έδωσαν συνολικά 14 παιχνίδια στο Όκλαντ, ενώ την περσινή σεζόν εισέπραξαν 95 εκατομμύρια δολάρια σε 8 παιχνίδια.
Σημειώνεται πως στο ταμείο των Γουόριορς θα καταλήξει το 30% των φετινών εσόδων, δηλαδή περίπου 26 εκατομμύρια δολάρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.