
Με μία ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter ο υπουργός εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς απαντά στη Νέα Δημοκρατία σχετικά με τη γλώσσα της ΠΓΔΜ.
«Δεν τους φταίει η «αβλεψία» τους αλλά η αποκάλυψή της» τονίζει και επισημαίνει ότι «αντί να κάνουν αυτοκριτική βρίζουν».
Επίσης επαναλαμβάνει αυτό που εξήγησε στην προχθεσινή του συνέντευξη στην ΕΡΤ: «Αποδέχτηκαν το 1977 σε συνδιάσκεψη του ΟΗΕ να ονομάζεται η γλώσσα των Σκοπίων ως «Μακεδονική». Από τότε αυτή τέθηκε στον πίνακα των επισήμων γλωσσών του ΟΗΕ όπου παραμένει μέχρι και σήμερα».
Αποδέχτηκαν το 1977 σε συνδιάσκεψη του ΟΗΕ να ονομάζεται η γλώσσα των Σκοπίων ως «Μακεδονική». Από τότε αυτή τέθηκε στον πίνακα των επισήμων γλωσσών του ΟΗΕ όπου παραμένει μέχρι και σήμερα. Αντί να κάνουν αυτοκριτική βρίζουν. Δεν τους φταιει η «αβλεψια» τους αλλά η αποκάλυψή της
— Nikos Kotzias (@NikosKotzias) 6 Ιουνίου 2018
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.