
Λόγω της Γενικής Συνέλευσης των εργαζομένων του ΟΑΣΑ, δεν θα κινηθούν αύριο Πέμπτη τα λεωφορεία για τουλάχιστον πέντε ώρες από τις 12:00 έως τις 17:00, ενώ τα τρόλεϊ θα ακινητοποιηθούν από τις 12:00 έως τις 16:00.
Ειδικότερα, τα λεωφορεία θα αρχίσουν να αποσύρονται λίγο μετά τις 11:00 και θα εμφανιστούν ξανά στους δρόμους γύρω στις 18:00.
Ειδικότερα, τα λεωφορεία θα αρχίσουν να αποσύρονται λίγο μετά τις 11:00 και θα εμφανιστούν ξανά στους δρόμους γύρω στις 18:00.
Σημειώνεται ότι η στάση εργασίας περιλαμβάνει όλα τα δρομολόγια λεωφορείων του ΟΑΣΑ, συμπεριλαμβανομένων και τον δρομολογίων του αεροδρομίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.