
Νέες στάσεις εργασίας εξήγγειλαν για την επόμενη εβδομάδα οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΑ, οι οποίοι λένε «όχι» στο κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού και στη συρρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου.
Την Τρίτη θα πραγματοποιήσουν στάση από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9:00 π.μ. και από τις 21:00 έως τη λήξη της βάρδιας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.