Δεν πήραν άδεια για συμμετοχή στην Ευρώπη, δεν αδειοδοτήθηκαν ούτε για το νέο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκας Παναθηναϊκός και Πανιώνιος!
Πιο συγκεκριμένα η Επιτροπή Αδειοδοτήσεων της ΕΠΟ άναψε... κόκκινο στις δύο ΠΑΕ και πλέον θα υποστούν τις κυρώσεις, αποφεύγοντας, βέβαια, τον υποβιβασμό, μετά την αλλαγή στην ποινή πριν λίγο καιρό.
Επομένως οι «πράσινοι» θα πορευτούν και τυπικά με περιορισμό στις μεταγραφές, ενώ θα ξεκινήσουν με -6 τη νέα σεζόν.
Πιο συγκεκριμένα η Επιτροπή Αδειοδοτήσεων της ΕΠΟ άναψε... κόκκινο στις δύο ΠΑΕ και πλέον θα υποστούν τις κυρώσεις, αποφεύγοντας, βέβαια, τον υποβιβασμό, μετά την αλλαγή στην ποινή πριν λίγο καιρό.
Επομένως οι «πράσινοι» θα πορευτούν και τυπικά με περιορισμό στις μεταγραφές, ενώ θα ξεκινήσουν με -6 τη νέα σεζόν.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.