Σάββατο 9 Ιουνίου 2018

Δούκισσα Νομικού: Η σέξι φωτογραφία δύο μήνες μετά την εγκυμοσύνη!


Η Δούκισσα Νομικού είναι στα καλύτερά της! Πριν δύο περίπου μήνες έγινε μανούλα και έχει ήδη χάσει όλα τα κιλά της εγκυμοσύνης της. Η παρουσιάστρια πόζαρε σέξι και στη συνέχεια "ανέβασε" φωτογραφία της στο instagram...

πηγή: http://www.markos.tv/i-doykissa-nomikoy-pozarei-seksi-dyo-mines-afotoy-gennise-eikona

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.