Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

Το ξεκόβει ο Θεοδωράκης: «Δεν θα κάνω τα ρεπό του Καμμένου στην κυβέρνηση»


Οι οριστικές αποφάσεις σχετικά με την κοινή πορεία του Ποταμιού με το Κίνημα Αλλαγής θα ληφθούν την 1η Ιουλίου, τόνισε ο Σταύρος Θεοδωράκης σε συνέντευξή του στο Καλημέρα Ελλάδα καθώς όπως είπε, το ΚΙΝΑΛ βγήκε «πιο συντηρητικό από αυτό που θέλαμε».


Ο Σταύρος Θεοδωράκης αρνήθηκε ότι θα προσχωρήσει στον ΣΥΡΙΖΑ ή στη ΝΔ εάν αποχωρήσει από το Κίνημα Αλλαγής. «Ένας αρχηγός που τόλμησε να βγει μόνος του και να ιδρύσει άλλο κόμμα, πεθαίνει μαζί με το κόμμα του. Αν το κόμμα του πεθάνει. Όμως η περίπτωσή μου δεν είναι αυτή. Πιστεύω ότι το Ποτάμι δε θα πεθάνει», δήλωσε. Διέψευσε δε και το ενδεχόμενο κυβερνητικής συνεργασίας: «Δεν είμαι διατεθειμένος να κάνω τα ρεπό του Καμμένου στην κυβέρνηση. Μετά τις εκλογές, αν υπάρχει κάτι ωφέλιμο για την κοινωνία θα το στηρίζουμε. Όμως δε θα αντικαταστήσουμε τον Πάνο Καμμένο» επεσήμανε.
Αναφορικά με τη συμφωνία με την ΠΓΔΜ είπε ότι είναι μια καλή συμφωνία, γιατί υπερασπίζεται τα βασικά πράγματα που λέγαμε όλα τα προηγούμενα χρόνια, αλλά δεν θα στηρίξει την κυβέρνηση. «Θα ψηφίσουμε τη συμφωνία, αλλά δεν θα στηρίξουμε την κυβέρνηση» υπογράμμισε και επεσήμανε επίσης την ανάγκη να κλείσουν τα θέματα στον Βορρά με πάγια πατριωτική θέση και «να απλώσουμε το χέρι στους βόρειους γείτονές μας».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.