Ο λόγος για τον τηλεοπτικό Γρηγόρη – κατά κόσμον Τάσο Τζιβίσκο- ο οποίος ανακοίνωσε μερικές ώρες πριν, μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Facebook, την αποχώρησή του από τη σειρά του Ανδρέα Γεωργίου και της Βάνας Δημητρίου.
«Φίλοι μου, ήρθε τελικά η στιγμή να συναντηθώ με τον ‘Γρηγόρη’ για μια ακόμα φορά και μετά να πάρει ο καθένας το δρόμο του. Απόψε λοιπόν τη γνωστή ώρα θα σας κρατήσουμε παρέα για τελευταία φορά και οι δυο μας μαζί.
Θέλω να σας ευχαριστήσω ΟΛΟΥΣ για την αγάπη σας, για τα μηνύματα σας, για τη στήριξη σας, τα καλά σας λόγια και την επικοινωνία μας όλο αυτό το διάστημα.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους δούλευαν μπροστά κ πίσω από τις κάμερες μέσα κ έξω από τα καμαρίνια όλο αυτό το διάστημα, για να έρχεται το Τατουάζ στα σπίτια σας, γιατί έκαναν το ταξίδι μου ακόμα πιο όμορφο κάθε μέρα που περνούσε.
Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω ιδιαιτέρα τον Stamos Tsamis τον Kostas Anagnostopoulos τον Giorgos Evangelou κ τον Θοδωρή Νικολαΐδη για την υπομονή κ την καθοδήγηση τους…
Αλλά και τους Andreas Georgiou (πέραν της σκηνοθετικής καθοδήγησης), Kyriacos Nicolaou, Βάνα Δημητρίου, που με πίστεψαν και μου εμπιστεύτηκαν αυτό το ρόλο.
Εις το επανιδείν λοιπόν!!!», έγραψε χαρακτηριστικά.
Το μόνο που μένει είναι να δούμε αν θα υπάρξουν κι άλλα πρόσωπα που δεν θα συνεχίσουν να βρίσκονται στο cast.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.