Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

ΤΑΙΠΕΔ: Αυτό είναι το επικαιροποιημένο πρόγραμμα αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας

Τα επόμενα βήματα για όλες τις αποκρατικοποιήσεις που περιλαμβάνονται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας έδωσε στη δημοσιότητα το ΤΑΙΠΕΔ. Το πρόγραμμα επικαιροποιήθηκε έπειτα απ' τις τελευταίες αποφάσεις του ΚΥΣΟΙΠ που ακολούθως εγκρίθηκαν απ' το ΔΣ του Ταμείου. 
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, η υλοποίηση του προγράμματος αξιοποίησης φέτος κινείται με γρήγορο βηματισμό καθώς τουλάχιστον 7 διαγωνισμοί είναι σε πλήρη εξέλιξη, θέτοντας ισχυρές βάσεις για να επιτευχθεί για πρώτη φορά από την ίδρυσή του, ο στόχος των εσόδων. Τονίζει δε πως στο δεύτερο εξάμηνο του έτους αναμένεται να εκκινήσουν και άλλα έργα αξιοποίησης.
Σύμφωνα με το Ταμείο από τις αρχές του χρόνου έχει επιτευχθεί η ολοκλήρωση σειράς διαγωνιστικών διαδικασιών, ενώ άλλοι είναι πλέον στην τελική ευθεία ολοκλήρωσης. Ενδεικτικά, έχει εισπραχθεί το τίμημα για το 5% του ΟΤΕ (284 εκατ. ευρώ), για το 67% του ΟΛΘ (231,9 εκατ. ευρώ) και από διάφορα ακίνητα (ενδεικτικά πάνω από 8,8 εκατ. ευρώ μόνο από το eAuction VIII), όπως έχουν εισπραχθεί και 166 εκατ. ευρώ από την ανανέωση των αδειών χρήσης ραδιοφάσματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.