Ο Ολυμπιακός έκανε το "μπρέικ" στην σειρά των τελικών της Stoiximan.gr Basket League και 100 οπαδοί των "ερυθρολεύκων" αποθέωσαν την αποστολή της αγαπημένης τους ομάδας κατά την επιστροφή της στο ΣΕΦ. (PICS)
Η ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου μπήκε με το... δεξί στη σειρά των τελικών, καθώς με το "καλημέρα" έκανε το "μπρέικ" και περίπου 100 οπαδοί της βρέθηκαν στο ΣΕΦ. Οι οπαδοί του Ολυμπιακού αποθέωσαν τους προπονητές και τους παίκτες του Ολυμπιακού, ενώ παράλληλα τους έδωσαν και το σύνθημα, ώστε να συνεχίσουν με ανάλογο τρόπο στη σειρά και να φτάσουν στην κατάκτηση του πρωταθλήματος,
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.