Ο Στέφανος Τσιτσιπάς ήταν για μία ακόμα φορά εντυπωσιακός και επιβλήθηκε με 6-2, 7-6 (3) επί του Λούκας Πούιγ στο Gerry Weber Open.
Την πέμπτη του νίκη μέσα στο 2018 απέναντι σε έναν αθλητή του Τοπ20 πέτυχε ο Στέφανος Τσιτσιπάς. Ο κορυφαίος Έλληνας τενίστας αυτή τη φορά επιβλήθηκε με 6-2, 7-6 (3) επί του Λούκας Πούιγ στο Gerry Weber Open.
Για να επικρατήσει επί του Γάλλου χρειάστηκε να κάνει ένα εξαιρετικό παιχνίδι.
Ειδικά στο πρώτο σετ ο Τσιτσιπάς ήταν σαρωτικός απέναντι στον αντίπαλο του και διπλό break έκανε το 5-2 φτάνοντας εύκολα στο 1-0 με 6-2. Στο δεύτερο σετ ο Έλληνας τενίστας ήταν και πάλι ανώτερος παρά την αντεπίθεση του Πούιγ και με καθαρό μυαλό στο tie break πήρε την νίκη.
Έτσι, ο "Στεφ" πέρασε στους "16" καλύτερους του τουρνουά όπου και θα αντιμετωπίσει τον Ντένις Κούντλα. Ο Αμερικανός σίγουρα δεν θα είναι εύκολη λεία για τον 19χρονο Έλληνα, ωστόσο ο Τσιτσιπάς έχει αποδείξει πως μπορεί να αντιμετωπίσει καλύτερους αντιπάλους από τον Κούντλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.