Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

Υεμένη: Οι αντάρτες Χούθι εκτόξευσαν πύραυλο εναντίον εγκαταστάσεων της εταιρείας Aramco

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι εκτόξευσαν έναν πύραυλο εναντίον εγκαταστάσεων της πετρελαϊκής εταιρείας Aramco στο Ασίρ της νότιας Σαουδικής Αραβίας, όπως μετέδωσαν το τηλεοπτικό κανάλι al-Masirah και το πρακτορείο Saba.

Η εταιρεία από την πλευρά της διαβεβαίωσε ότι οι εγκαταστάσεις της είναι ασφαλείς και λειτουργούν κανονικά.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια επίσημη αντίδραση από την κυβέρνηση της Σαουδικής Αραβίας για αυτή τη νέα εκτόξευση πυραύλου από τους υποστηριζόμενους από το Ιράν αντάρτες.

Ο Χούθι έχουν εκτοξεύσει πολλούς πυραύλους τους τελευταίους μήνες, οι περισσότεροι όμως έχουν αναχαιτιστεί και καταστραφεί από την αντιαεροπορική άμυνα της Σαουδικής Αραβίας.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/798141/uemeni-oi-adartes-houthi-ektoxeusan-puraulo-enadion-egatastaseon-tis-etaireias-aramco/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.