Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018

Ανανέωσε με τον ALPHA η Βίκυ Χατζηβασιλείου – Η ανακοίνωση του καναλιού


Η παρουσιάστρια από τη Θεσσαλονίκη θα συνεχίσει να ανοίγει τα «Πακέτα» της κάθε εβδομάδα. Θυμίζουμε ότι φέτος η σχέση του καναλιού με την παρουσιάστρια πέρασε από χίλια κύματα λόγω της απόφασης να αλλάξει μέρα η εκπομπή «Πάμε Πακέτο».

Η ανακοίνωση του ALPHA αναφέρει:

«Η Βίκυ Χατζηβασιλείου συνεχίζει να ανοίγει το δώρο της ζωής.
Σε αυτό το πακέτο χωρούν τα μεγαλύτερα δώρα: το «σ’ αγαπώ», το «σ’ ευχαριστώ», το «συγγνώμη». Πίσω από τις φράσεις, οι άνθρωποι. Αυτοί που για 14η χρονιά θα εμπιστευτούν στη Βίκυ Χατζηβασιλείου ό,τι πιο σημαντικό: Την ιστορία της ζωής τους.
Ο Alpha ανανεώνει την πολυετή συνεργασία του με τη Βίκυ Χατζηβασιλείου, την παρουσιάστρια που τόσα χρόνια καταφέρνει να συντονίζει εκατοντάδες χιλιάδες τηλεθεατές στην ίδια τηλεοπτική συχνότητα, αλλά κυρίως στο ίδιο συναίσθημα.
Το «Πάμε πακέτο», μέσα από τον Alpha, θα συνεχίσει να συγκινεί θέτοντας ως επίκεντρο τον άνθρωπο. Την προσδοκία του, το όνειρό του, την αλήθεια του, την αναζήτησή του, τη δική του ιστορία. Γιατί τι άλλο είναι η μεγάλη ιστορία παρά το σύνολο των προσωπικών μας ιστοριών;
Κάθε εβδομάδα, με οικειότητα και διακριτικότητα, με συναίσθημα και δημοσιογραφική ετοιμότητα, η Βίκυ Χατζηβασιλείου συναντά ανθρώπους που θέλουν και τολμούν να αλλάξουν τη ζωή τους, να μάθουν την αλήθεια, να αγαπήσουν και να αγαπηθούν».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.