Ο τρόπος με τον οποίο κάει να κλείσει τη σεζόν η Ρεάλ Μαδρίτης είναι εντυπωσιακός! Η ομάδα του Πάμπλο Λάσο εξασφάλισε το βράδυ της Πέμπτης (7/6) το εισιτήριο για τους τελικούς της Liga Endesa, αφού πέρασε με "σκούπα" το εμπόδιο της Γκραν Κανάρια. Όπως ακριβώς είχε κάνει στα προημιτελικά απέναντι στην Τενερίφη.
Από την στιγμή που περιορίστηκαν τα προβλήματα τραυματισμών, κι όλοι οι παίκτες μπήκαν στο rotation (με τελευταίο τον Σέρχιο Γιουλ), η ισπανική ομάδα άλλαξε θεαματικά. Προς το καλύτερο. Γι αυτό κιόλας έχει κλείσει ένα εντυπωσιακό δίμηνο, στο οποίο μετράει όλες κι όλες δύο ήττες.
To -28 του πρώτου αγώνα των playoffs ήταν το τελευταίο αρνητικό αποτέλεσμα στην EuroLeague, ενώ η ισπανική ομάδα μετράει επίσης μια ήττα (από την Γκραν Κανάρια στη regular season) σε αυτό το διάστημα. Για την ακρίβεια, η "Βασίλισσα" μετράει 19/21 νίκες σε δύο μήνες, κι έχοντας μπροστά τους τελικούς του πρωταθλήματος δείχνει καλύτερη από ποτέ στη φετινή σεζόν.
Κι αυτό είναι το μείζον, από την στιγμή που ο Πάμπλο Λάσο βλέπει τους παίκτες του να παρουσιάζονται έτοιμοι να γράψουν τον επίλογο για τη φετινή αγωνιστική περίοδο με εντυπωσιακό τρόπο...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.