Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

Βγήκε από το νοσοκομείο ο Κουφοντίνας – Του δόθηκε 48ωρη άδεια – Πότε θα βγει από τον Κορυδαλλό


Eξιτήριο λίγο πριν τις 13:30 το μεσημέρι από το Γενικό Κρατικό Νίκαιας πήρε ο καταδικασμένος τρομοκράτης Δημήτρης Κουφοντίνας.

Ο Δημήτρης Κουφοντίνας βγήκε από το νοσοκομείο με καροτσάκι και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο των φυλακών Κορυδαλλού. Πιθανότατα από αύριο να κάνει χρήση της 48ωρης άδειας που του χορηγήθηκε οπότε για τρίτη φορά θα περάσει την πόρτα του Κορυδαλλού για να πάει σπίτι του.

Υπενθυμίζεται πως ο εκτελεστής της 17 Νοέμβρη νοσηλευόταν μετά την απεργία πείνας, την οποία έκανε επειδή δεν του είχε δοθεί άδεια από τις φυλακές Κορυδαλλού.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.