«Το πολυνομοσχέδιο, που καταθέτει η κυβέρνηση, περιλαμβάνει νέα μέτρα φτωχοποίησης του λαού και αν συνυπολογιστούν τα ματωμένα πλεονάσματα και οι μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις, η "μεταμνημονιακή εποχή" περιλαμβάνει περίπου ό,τι και η μνημονιακή, δηλαδή "μέτρα χωρίς τέλος για τον λαό, για να διασφαλιστούν μόνο τα κέρδη του μεγάλου κεφαλαίου" για λογαριασμό του οποίου "και μόνο δουλεύει η κυβέρνηση"» σημείωσε ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, στην αρχή της παρέμβασής του στην Βουλή κατά τη διάρκεια της συζήτησης της επίκαιρης επερώτησης της ΚΟ του Κόμματος προς την υπουργό Εργασίας για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.
Είπε ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, «όχι μόνο διατηρεί και βαθαίνει το αντεργατικό νομοθετικό πλαίσιο, αλλά με τα διάφορα παραμύθια περί "δίκαιης ανάπτυξης", επιστροφής στην κανονικότητα, διάχυσης των οφελών της ανάπτυξης σε όλη την κοινωνία και άλλα τέτοια σχετικά, επιχειρεί να αφοπλίσει και να παγιδεύσει την εργατική τάξη και τον λαό» προσθέτοντας ότι «από κοντά πάει και η ΝΔ».
«Το νομοθετικό αντεργατικό πλαίσιο της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, η σημερινή κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ όχι μόνο το μονιμοποιεί δια της "κωδικοποίησής" του, δέσμευση που έχει αναλάβει από το 3ο μνημόνιο, αλλά και το επεκτείνει με μέτρα για τη γενίκευση της "ευελιξίας", τη σύνδεση μισθών - παραγωγικότητας, την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας» είπε ο κ. Κουτσούμπας.
Επέρριψε βαριές ευθύνες στην κυβέρνηση για τη διατήρηση αλλά και την ψήφιση νέων αντεργατικών διατάξεων που χτυπούν την συνδικαλιστική δράση.
Τόνισε ότι «καθαρή έξοδος απ' τα μνημόνια και γενικότερα για τους εργαζομένους σημαίνει μόνο κατάργηση όλων των μνημονιακών νόμων, αναπλήρωση οικονομικών απωλειών, ικανοποίηση των σύγχρονων πραγματικά λαϊκών αναγκών» προσθέτοντας ότι «γι αυτό είναι δίκαιη η πρόταση των πάνω από 500 εργατικών κέντρων, ομοσπονδιών και πρωτοβάθμιων σωματείων για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, για την Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση με επαναφορά του κατώτερου μισθού στα 751 ευρώ, για την κατάργηση όλων των αντεργατικών νόμων».
Ο κ. Κουτσούμπας εξέφρασε τη στήριξη του ΚΚΕ στους αγώνες των εργαζομένων για δουλειά και ζωή με δικαιώματα, με αξιοπρέπεια, με συλλογικές συμβάσεις, για αυξήσεις σε μισθούς, συντάξεις, κοινωνικές παροχές.
Ανέφερε ότι, βάσει στοιχείων του ΕΦΚΑ από τις αρχές του 2017, τρεις στους δέκα εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα είναι μερικώς απασχολούμενοι και λαμβάνουν μόλις 389,65 ευρώ μεικτά που σημαίνει ότι αφού αφαιρεθούν οι εργατικές εισφορές, ο καθαρός μισθός ανέρχεται σε 326 ευρώ και απευθυνόμενος στην υπουργό Εργασίας είπε «εσείς, κυρία Αχτσιόγλου, αλήθεια μπορείτε να ζήσετε με 326 ευρώ το μήνα;».
Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=684399&catID=1
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.