Στην περιοχή της Θράκης θα εγκατασταθεί, κατά πάσα πιθανότητα, ο τρίτος πυρηνικός σταθμός της Τουρκίας, δήλωσε ο Τούρκος Υπουργός Ενέργειας Μπεράτ Αλμπάϊράκ.
Ο Τούρκος υπουργός είπε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Vatan» πως ο λόγος είναι ότι «εκείνη η περιοχή χρησιμοποιεί πολύ μεγάλες ποσότητες ενέργειας αλλά στην ίδια περιοχή δεν υπάρχει αρκετή παραγωγή».
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/796562/tourkos-upourgos-energeias-sti-thraki-o-3os-purinikos-stathmos-tis-tourkias/
Ο Τούρκος υπουργός είπε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Vatan» πως ο λόγος είναι ότι «εκείνη η περιοχή χρησιμοποιεί πολύ μεγάλες ποσότητες ενέργειας αλλά στην ίδια περιοχή δεν υπάρχει αρκετή παραγωγή».
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/796562/tourkos-upourgos-energeias-sti-thraki-o-3os-purinikos-stathmos-tis-tourkias/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.