Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

Τούρκος υπουργός Ενέργειας: Στη Θράκη ο 3ος πυρηνικός σταθμός της Τουρκίας

Στην περιοχή της Θράκης θα εγκατασταθεί, κατά πάσα πιθανότητα, ο τρίτος πυρηνικός σταθμός της Τουρκίας, δήλωσε ο Τούρκος Υπουργός Ενέργειας Μπεράτ Αλμπάϊράκ.

Ο Τούρκος υπουργός είπε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Vatan» πως ο λόγος είναι ότι «εκείνη η περιοχή χρησιμοποιεί πολύ μεγάλες ποσότητες ενέργειας αλλά στην ίδια περιοχή δεν υπάρχει αρκετή παραγωγή».


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/796562/tourkos-upourgos-energeias-sti-thraki-o-3os-purinikos-stathmos-tis-tourkias/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.