Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

Πομπέο: Οι ΗΠΑ θέλουν πυρηνικό αφοπλισμό της Βόρειας Κορέας μέχρι το τέλος του 2020

Μέχρι το τέλος της πρώτης θητείας του Ντόναλντ Τραμπ, δηλαδή τα τέλη του 2020, θέτει ως ορόσημο η αμερικανική κυβέρνηση για να ολοκληρωθεί το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας πυρηνικού αφοπλισμού της Βόρειας Κορέας, όπως ανακοίνωσε ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών, Μάικ Πομπέο. 

Μία μέρα μετά τη συμφωνία του Ντόναλντ Τραμπ με τον Κιμ Γιονγκ Ουν, ο Πομπέο ανέφερε ότι η Βόρεια Κορέα αντιλαμβάνεται ότι «θα υπάρξει εμπεριστατωμένη επαλήθευση» για την τήρηση των πυρηνικών της δεσμεύσεων, με βάση τη συμφωνία με τις ΗΠΑ. 

Σε αυτό το πλαίσιο, προειδοποίησε ότι η διακυβέρνηση Τραμπ θα συνεχίσει τις στρατιωτικές ασκήσεις με τη Νότια Κορέα, εάν η Πιονγκγιάνγκ σταματήσει να διαπραγματεύεται με καλή πίστη.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/796364/pobeo-oi-ipa-theloun-puriniko-afoplismo-tis-voreias-koreas-mehri-to-telos-tou-2020/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.