Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες εκδήλωση με θέμα “το Παρόν και το Μέλλον του Τύπου” στο αμφιθέατρο Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων της ελληνικής έκδοσης της εφημερίδας Le Monde, με ομιλητή τον Serge Halimi, διευθυντή της γαλλικής Le Monde Diplomatique.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ στο http://www.ana.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.