Με την κατάκτηση του Champions League στο πόλο ανδρών, ο Ολυμπιακός έγινε η πρώτη ελληνική ομάδα που κατάφερε να σηκώσει δύο ευρωπαϊκές κούπες σε μία χρονιά.
Έτσι οι "ερυθρόλευκοι" έγιναν η πρώτη ελληνική ομάδα που σήκωσε δύο ευρωπαϊκές κούπες σε μία χρονιά, αφού τον περασμένο Απρίλιο, η γυναικεία ομάδα βόλεϊ κατέκτησε το CEV Challenge Cup και μάλιστα με ανατροπή κόντρα στην Μπούρσα.
Επιπλέον, ο τελικός κόντρα στην Προ Ρέκο ήταν ο τέταρτος ευρωπαϊκός για τους "ερυθρόλευκους". Ένα βήμα πριν από τη στέψη έφτασε και η ομάδα βόλεϊ των ανδρών, η οποία ηττήθηκε στο ΣΕΦ από τη Ραβένα, καθώς και τα κορίτσια του πόλο που ηττήθηκαν στον τελικό του LEN Trophy από την Ντουναϊβάρος.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.