To καλοκαίρι έφτασε και το περνάμε μαζί στον ΑΝΤ1! Η νέα, πρωτότυπη, ψυχαγωγική εκπομπή, «Καλοκαίρι μαζί» στις 10.00, καταφθάνει στις οθόνες μας, από τη Δευτέρα 2 Ιουλίου και καθημερινά, για όλη την καλοκαιρινή περίοδο! Οι παρουσιαστές Νικολέττα Ράλλη και Νίκος Αναδιώτης, αναλαμβάνουν να μας κρατάνε συντροφιά καθημερινά, να μας μεταφέρουν τα νέα της σόουμπιζ και να μας χαλαρώνουν με καλοκαιρινά tips απόδρασης και δροσερούς προορισμούς, παρέα με καλεσμένους έκπληξη!
πηγή: http://www.tvnea.com/2018/06/1_26.html
πηγή: http://www.tvnea.com/2018/06/1_26.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.