Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζεται η διάθεση των καρτών διαρκείας του Ολυμπιακού για την νέα σεζόν.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες και μαζί με τις πρώτες ημέρες πώλησής τους για τους νέους κατόχους έχουν φύγει περισσότερα από 10.000 κομμάτια.
Το γεγονός αυτό καθιστά αρκετά ικανοποιημένους τους ανθρώπους των ερυθρολεύκων που βλέπουν ότι οι οπαδοί στηρίζουν την ομάδα έστω και αν βρισκόμαστε ακόμη αρκετές ημέρες πριν την πρώτη επίσημη αναμέτρησή της.
Το γεγονός αυτό καθιστά αρκετά ικανοποιημένους τους ανθρώπους των ερυθρολεύκων που βλέπουν ότι οι οπαδοί στηρίζουν την ομάδα έστω και αν βρισκόμαστε ακόμη αρκετές ημέρες πριν την πρώτη επίσημη αναμέτρησή της.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.