Τσουχτερό πρόστιμο ενός δισ. ευρώ επέβαλαν οι γερμανικές εισαγγελικές αρχές στην Volkswagen για το σκάνδαλο αναφορικά με το «πειραγμένο» σύστημα εκπομπής ρύπων.
Όπως μεταδίδει το Reuters, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι θα αποδεχθεί το πρόστιμο, αναγνωρίζοντας την ευθύνη της για το σκάνδαλο.
«Μετά από ενδελεχή έρευνα, η Volkswagen αποδέχτηκε το πρόστιμο και δεν θα καταθέσει έφεση εναντίον του. Με τον τρόπο αυτό, η Volkswagen παραδέχεται την ευθύνη της για την κρίση στις μηχανές ντίζελ και θεωρεί ότι αυτό αποτελεί ένα ακόμα μεγάλο βήμα προς να ξεπεραστεί η τελευταία» αναφέρει σε ανακοίνωση που εξέδωσε την Τετάρτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.